Narzędzia marketingowe wykorzystywane przez IAR Technologies sp. z o.o., znajdują odbiorców konkurencji w miejscu, w którym ich intencje są jasne: w aplikacji. Przeciętny użytkownik smartfona spędza średnio 2,3 godziny na aplikacjach. Oznacza to, że prawie 10% każdego dnia (lub nawet dłużej, gdy uwzględni się sen) użytkownik spędza na przewijaniu mediów społecznościowych, zakupach, graniu w gry i nie tylko. Znaczna część tych godzin poświęcana jest na otrzymywanie reklam. Reklamy w aplikacji są często nieuniknione lub zajmują większy procent ekranu mobilnego w porównaniu do komputerów, a stają się coraz bardziej powszechne.

dwa razy więcej interakcji z markami na urządzeniach mobilnych niż gdziekolwiek indziej , w tym z telewizją i sklepem. Biorąc pod uwagę gwałtowny wzrost wydatków na reklamy mobilne , wskaźnik interakcji marki z pewnością wzrósł od czasu badania. Chociaż reklamy nie są powodem, dla którego użytkownik korzysta z aplikacji, odnosi sukcesy, jeśli jest prawidłowo ściągany, ponieważ współczynniki klikalności w aplikacjach są ponad dwukrotnie wyższe niż w internecie mobilnym. Reklamy w aplikacji są teraźniejszością i przyszłością, a marketerzy muszą dostosować się do nowych metod reklamowych i mechaniki, jakie przynoszą.

Marketing mobilny zmienia także psychologię reklamy. Od pokoleń detaliści wykorzystują marketing lifestyle’owy, aby przekonać klientów, że kupowanie ich produktu sprawi, że będą fajni, inteligentni, atrakcyjni lub inne pozytywne cechy. Inżynierowie zajmujący się odwrotnym marketingiem mobilnym, którzy przetwarzają, zamiast tego umożliwiając reklamodawcom korzystanie z ich cyfrowego zestawu narzędzi, aby docierać do użytkowników na podstawie ich indywidualnego stylu życia. Świadomość marki jest nadal ważna, ale teraz objawia się inaczej. Firma dostarczająca kwiaty może w realistyczny sposób połączyć pożądane cele (na przykład żonaci mężczyźni w wieku od 25 do 44 lat) z odbiorcami, którzy korzystają z usług dostarczania kwiatów, a także innych aplikacji dostarczających na żądanie, aby zawęzić listę osób, które będą kieruj reklamy na tych, którzy najczęściej kupują.

Wiedza to potęga, a marketing mobilny konsekwentnie dostarcza nowe technologie i programy dla reklamodawców w celu dalszej optymalizacji ich kierowania. Jest to świat zlewozmywaków lub pływania dla marketerów, więc na nich spoczywa obowiązek szukania i wykorzystywania swoich narzędzi lepiej niż ich konkurenci. W końcu niektóre rzeczy nigdy się nie zmieniają.

MENU